Semolina

Tyto jedinečné těstoviny vyrábíme z kvalitní italské semolinové mouky, která obsahuje minerální látky a vyšší množství bílkovin. Semolinová mouka má nižší glykemický index, díky tomu je vhodná nejen pro diabetiky. Postupným uvolňováním látek do krve přispívá ke správnému trávení a nezatěžuje organismus. Výběr nejen mouky byl základem chuti a vlastností samotných těstovin, proto celý proces testů a zkušebních vzorků trval více než rok.





 

Olivový olej a bylinky

Stejně jako mouka, i olivový olej hraje významnou roli v chuti a kvalitě těstovin Cellesta. Pravý řecký panenský olivový olej podtrhuje jejich výjimečnost.

Tymiánem nebo libečkem provoněné těstoviny dokáží ozvláštnit každý pokrm.


Testováno akreditovanou laboratoří


Nechali jsme testovat naše těstoviny. Laboratoř sestavila i výživové hodnoty

energetická hodnota kj                                                                   1630

energetická hodnota kcal                                                                 389

tuky g                                                                                                  4,5

z toho nasycené mastné kyseliny g                                                  0,9

sacharidy g                                                                                        73,3

z toho cukry g                                                                                     3,1

bílkoviny  g                                                                                         12,6

sůl g                                                                                                 0,0768


                    RECEPTY

Těstovinový salát Campanelle

Dobrou

Budeme potřebovat:

250g těstovin Campanelle Cellesta

100g slaniny nebo prosciutta

2 vejce

zeleninu podle chuti

majonézu nebo dresing

Uvaříme těstoviny v dostatečně osolené vodě (protože do těstovin nepřidáváme žádnou sůl, je potřeba vodu osolit tak, aby chutnala jako mořská). Mezitím si připravíme vejce na měkko- vejce vaříme 5 minut od varu. Na pánvi osmahneme slaninu nebo prosciutto. Nakrájíme si zeleninu podle chuti. Já jsem použila rajčata, římský salát a baby špenát. Vše smícháme, můžeme zakápnout domácí majonézou nebo hořčicovým dresingem.

Dobrou chuť!